Portfolio

omdat de eerste indruk er toe doet.

Het eerste wat een (potentiele) klant van je ziet is naam + logo. Het visitekaartje bij uitstek! Daarom moet je ervoor zorgen dat dit visitekaartje er 1 is om te onthouden! Uniek, prikkelend, stevig. 

 

Voorbeelden van eerdere opdrachten:

Logo GMG

Een bedrijf dat zich bezighoudt met het ontzorgen van mensen op gebied van financiën. 

De trainingen die zij geven bieden rust en ruimte. Dat is wat het logo uitstraalt.

Maar ook een toekomstbeeld waarin financiële vrijheid zorgt voor (bijvoorbeeld) heerlijke strandwandelingen.  

De opdrachtgever was duidelijk. Een toegankelijk logo, dat rust uitstraalt. Maar ook dromen vertegenwoordigd. Zoiets als: 'wat zou je doen met een miljoen'? 

In het logo hebben we zand en zee laten terugkomen. Alles is mogelijk. Toegankelijkheid hebben we met het gekozen lettertype vormgegeven. 

Logo VitaFit

Een initiatief van een bedrijf waarbij gezondheid van werknemers een boost heeft gekregen. 

Vitaliteit moest het uitstralen, maar in de kleuren van het moederbedrijf. 

Kleurig en in 1 oogopslag moest duidelijk zijn dat het gaat om de vitaliteit van de medewerker. 

 

Vanessa Jansen - Managing Director Jansen Invest

De samenwerking met Anouk was zeer prettig. Onze wensen zijn vlot vertaald naar een gangbaar logo. Gerelateerd aan ons eigen logo vanwege de kleurstelling, maar wel van deze tijd. De stappen die zij met ons doorlopen heeft zijn verfrissend en geven inzichten. 

 

Logo 't Kempken

Een kleine, maar ontzettend gemotiveerde basisschool met een interconfessioneel karakter en het belang van de leerling voorop. 

Het logo straalt speelsheid uit, maar ook de band tussen ouders, school en leerling. 

 

 

Monique Stevens - Directrice 't Kempken

We hebben met het bestuur een aantal hele prettige sessies gehad. Anouk heeft ons van 'geen idee' begeleid naar een nieuw logo + nieuwe huisstijl. Haar werkwijze geeft veel ruimte voor eigen inbreng en keuzes.